Programmet för mässan är satt!

Nu är programmet för mässan satt. Det blir en heldag full med inspritation och roliga inslag. Vi kommer få se vackra klänningar lära oss hur man väljer ut rätt klänning, vad man ska tänka på när det gäller blommor. Även som gäst finns det mycket att lära. Vad betyder de olika klädkoderna? Va ska man tänka på när man ska vara taostmaster och vad är det egentligen för vett och etikettregler som gäller?


Så här se själva programmet ut:

11.00 Mässan öppnar
12.00 Modevisning: Honeymoon
12.30 Inspiration: Stil och färgexpert. Vad ska jag tänka på när jag väljer klänning?
13.00 Trubadurunderhållning från Krepart
13.15 Inspiration: Blommor, från brudbukett till bordsdekorationer.
14.00 Modevisning: Gästernas mode – dresscode vad gäller?
15.00 Final i brudparstävling! Vem tar hem vinsten på ett värde av 40 000:-
15.30 Modevisning: Brudpar – fantastiska klänningar och herrmode!
17.00 Mässan stänger


Sedan bjuds ni givetvis på överrraskningar, tävlingar och mycket inspiration!

Entrén är 100kr. Barn under 15år går in gratis i vuxet sällskap!

Jag hoppas jag ser er alla där!


Missa inte Oskarshamns Bröllopsmässa i Folkets Park den 23 maj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0