Vill du vara modell för en dag?!

Nu är vi på jakt efter modeller till Bröllopsmässans modevisning!! Är du intresserad tveka inte att höra dig av till mig! Vi kommer visa festmode från In the Mood, semestermode till bröllopsresan från JC och bröllopskläder både för brud och brudgum från Singoalla i Växjö. Söndagen den 16:e bär det av till Växjö. Då samlar vi ihop hela gänget, tar med oss kameran och sticker till Singoalla. Här möts vi upp av LBJ Fashion som jobbar med stil och form och som kommer hjälpa oss att välja ut klänningar. LBJ Fashion kommer även ha en föreläsning på bröllopsmässan hur du ska tänka med just stil, färg och form.

Det finns mycket potential här i lilla Ohamn, har redan ett gäng tjejer och faktisk ett par killar också som ska gå på catwalken. På tisdag ska vi träffa alla blivande modeller på Hotell ett för en genomgång och se vem som ska visa vad osv, ska bli riktigt spännande! Blir min första modevisning. Som tur var är det Candice, som är modefotograf från New York nu boende i Oskarshamn, som ska ha hand om modevisningen, och Jonas Frykman från Krepart som jobbat med både Ford models' Scandinavia Models och Stockholm Attract som ska vara konferencier så jag behöver inte oroa mig för någonting!

Att jobba med en modefotograf är helt fantastiskt!! Se bara vår hemsida. Blir så himla proffsigt bara man får in lite riktiga proffsbilder. Vad sägs om denna



Snart kommer våra affischer pryda stan, och då menar jag verkligen pryda för de är riktigt snygga!

Nähä, nu är det dags att sluta för i kväll imorgon är det att återkoppla med utställare och föreläsare så vi kan sätta schemat för mässa som står på programmet. Och träffa Jonas från Krepart för sätta sista inför tävlingen. Ni har väl inte missat den första filmen om Liza och Charlie!

Missa inte Oskarshamns Bröllopsmässa i Folkets Park den 23 maj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0