Varför blir man så nervös så fort det kommer fram en kamera??

Ja, i måndags var det då dags för min TVdebut. Vi var ute på Fredriksbergs herrgård. En herrgård med riktigt bröllopsfeeling! Allt var frid och fröjd, reportern jättetrevlig, men så fort kammeran slås på så blir allt annorlund, man blir nervös börjar staka sig funderar på hur man egentligen sitter, ser ut, osv osv. Då var det ändå lite lättare att agera modell för en dag för då behövde jag ju i alla fall inte säga något. Men men att synas i TV som egen företagare är ju alltid bra och jag tror inte att jag gjorde bort mig allt för mycket ;) Inslaget kommer sändas på Smålandsnytt någon gång under nästa vecka kvart över sju, så kan tänka mig att mor och far sitter bänkade denna vecka!





Fredriksberg Foto: Petra Gustafsson








Fredriksberg Foto: Petra Gustafsson



Nu är som sagt de 10 finalisterna utsedda! På lördag hittar du dem på Östran/Nyheternas hemsida. Där kan du även rösta på de tre par som du tycker att vi ska följa i serien, och då också vilket par som kommer ta hem vinsten med de fantaskiska priserna. Eller vad sägs om att få välja ut en av de över 500 klänningar som finns hos Singoalla i Växjö för en dag!




Från kollektionen Fashion dream








Kommentarer
Postat av: Ebba von Sydow, Svt.se/Ebbasblogg

Hej! Kul med en bröllopsblogg, maila mig gärna om du vill ha extra info om vårt program kring "Det kungliga bröllopet", skulle vara kul att få dina kontaktuppgifter. Tack! Ebba

2010-04-15 @ 23:33:25
URL: http://www.svt.se/ebbasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0