Inslaget sändes i Landet runt!

Idag sändes inslaget från Smålandsnytt i tisdag i Landet runt så nu har man varit med på riks-tv också! Inte illa om jag fåt säga det själv ;)


Mässan närmar sig som sagt, mindre än en månad kvar! Nu börjar planeringen blir riktigt rolig. Det är nu vi ska sätta program, alla detaljer mm. Det är mycket som kommer hända på mässan, har en hel del överraskningar som jag bara längtar efter att få berätta om... fortsättning följer så fort jag kan berätta mer om det, men jag kan i alla fall berätta om att det rör sig om stora grejer!





Nu är röstningen av brudparen inne på sista slutspurten. Måndag kl. 08.00 är det dags! Då har vi våra tre finalister! Det har varit stort intresse, så stort intresse att vår röstningssystem inte funkat som det skulle utan var tvungen att starta om i torsdags morse, men redan nu har vi fått in nästan 7 400 röster!!! Jag har hör att det varit allt från massutskick på arbetsplatser till facebook-grupper för att värva röster till favoritpar. Kul med så stort intresse!

Jag är så avundsjuk på det par som kommer vinna alla dessa fina priser. Eller vad sägs om en natt i bröllopssviten på Hotel Corallen 



Hotell Corallen


Bröllopssviten Hotell Corallen




Missa inte Oskarshamns Bröllopsmässa i Folkets Park den 23 maj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0